Založ si blog

Verejná výzva na Miloslava Olejára, kandidáta na primátora Bardejova(aj video)

Najprv som túto výzvu chcel urobiť iba cez video a moju facebookovú stránku. Ale akosi to odrazu nejde. Reklamy nejdu, vraj treba vymeniť údaje. Poradili mi nejakí ľudia. No uvidíme, hneď to skúsim. Teraz nejde dať priamo ani video. Možno som niečo urobil ja, ale asi by už neprekvapovalo, keby to bola práca niekoho iného. Jednoducho americká sloboda slova zasahuje do volieb na Slovensku a robí to aj pri práci, ktorá je založená výsostne na systémom schválených informáciách a je dnes jediná, ktorá prejde akoukoľvek odbornou debatou. To som dokázal mnohými spôsobmi. Len ja som poukladal tak, aby bolo jasné, že podvodníci a špekulanti našu spoločnosť ruinujú. A že tu nemajú čo robiť. Že ak zdroje rozdelíme tým, ktorí tvoria hodnoty a naučíme pracovať tých, ktorí žijú z ničnerobenia a klamstiev, bude to pre všetkých lepšie. Len to niekto zjavne nechce. Taká pravda ich nezaujíma a boja sa jej.

 

Vážený pán Olejár. Chcete, aby v našom Bardejove bola spravodlivosť po vzore tej spoza veľkej mláky. Ktorá akosi hapruje pri našej slobode slova. Hovoríte, že chcete, aby sa naše mesto posunulo a aby mladí dostávali šance. Aby u nás ostávali a mali na to dôvod. Aby mali kde bývať. Vraj máte radi Bardejov. To veľmi rád počujem aj ja, pevne verím, tiež jeden z kandidátov na primátora v Bardejove. Len niečo mi na vašich slovách a skutkoch nesedí a rád by som sa uistil v ich úprimnosť.

 

O projekte kooperativizmus isto viete. Pred siedmimi rokmi sme sa o ňom bavili, odmietal ste priestor v rámci akcie Bardejovské vízie, ktorú ste organizoval. Bola na to už napísaná kniha, ktorá už vtedy predbehla dobu. A išlo v nej presne o to, čo sľubujete v nasledujúcich voľbách. Len s malým rozdielom, že vy by ste chceli robiť zázraky a myslíte si, že toto je možné robiť v rámci mesta. Aj keď nepochybne nejaké malé kroky sa tam konať dajú. Len trendy hovoria jasne a nekompromisne S bývaním, so zárobkom a aj s prácou to bude stále ťažšie. Lebo žijeme v kapitalizme a ten má jednoducho také smerovanie. Toto ste pred siedmimi rokmi odmietal, namiesto priestoru bardejovčanovi ste dával priestor ľuďom zo západného Slovenska. Dnes vravíte, že milujete mladých bardejovčanov a chcete im dobre. Chcete, aby mali priestor na sebarealizáciu.

 

Za posledné štyri roky roky, odkedy bol projekt aj keď menej profesionálnym spôsobom predstavený už aj vo voľbách, organizoval ste rôzne debaty a diskusie. Projektu ste šancu nedal ani teraz. Dnes ste prišiel, povedal ciele, ktoré som vlastne deklaroval v rámci projektu ja aj s cestou. Vy ste ju ale neukázal, iba hľadal ľudí a podporovateľov. Stiahol ste celú pravicovú politickú líniu na vašu stranu. Ktorá mňa a projekt odmietla, klamala o ňom a zavádzala. Líniu, ktorej odbornosť je limitovaná vierou, že ak vytvoríš špekulantov a ľudí, ktorí tárajú do vetra, bude lepšie. Ja som ukázal, že nebude. Že opak je pravdou. Máte za sebou podľa vás odborníkov. Ja tvrdím, že špekulantov, podvodníkov, naničhodníkov, prisluhovačov moci a režimu a klamárov. Teda minimálne tých, ktorí ideologicky ťahajú aj vašu terajšiu agendu a skupinku. A toto sa dnes aj prostredníctvom vašej prace a jej spôsobu aj v meste Bardejov dá definitívne predostrieť. Uznávam, že mnohí aj z vášho tímu to môžu myslieť aj úprimne a majú čestné úmysly. Len nevedia, kto a čo je za vami. No a uznávam, že aj vy to nemusíte robiť vyslovene s nečestnými zámermi. Tento režim však do najvyšších riadiacich štruktúr vytvára práve toto. A vy vidíte len tam. Vy tých dole, ktorí chcú poctivo žiť a pracovať, nevidíte. Celý mechanizmus a príčiny som predstavil v jednej publikácii, moje tvrdenia dnes majú aj vedecké zdôvodnenie a sú dokázateľné. A teraz cez vás aj cez praktický svet. A rád by som si verejne overil, či s tým Bardejovom to myslíte úprimne a teraz je na to skutočne skvelá príležitosť.

 

Viete kto som, viete čo som urobil. Odmietal ste a odmietate spoluprácu s niekým, kto vedecky zdôvodnil cestu k cieľom, ktorými teraz mávate. Len vy mávate bez cesty. Verejne vás vyzývam, aby ste projekt kooperativizmus dostal medzi tieto kapacity doby, ktoré vy združujete vo vašom portfóliu a aby sa k nemu vyjadrili a zaujali stanovisko. Ak so závermi nesúhlasia, chcem ísť s nimi do verejne natáčanej debaty. Dá sa povedať, že už tam máte všetkých odborníkov nielen Bardejova, ale celého Slovenska. Niečo je na stole a ak mám pravdu, vy s vašimi krokmi a vašou skupinkou „odborníkov“, budete skupinkou masových vrahov, v skutočnosti vrahom a likvidátorom mnohých rodín a ľudí nielen v našom Bardejove. A to pekné nie je. Minimálne to hrozí a fakty hovoria, že moje obavy sú namieste. Verejne vás vyzývam, aby sme ešte pred voľbami tieto obavy vyvrátili a v rámci nich riešili skutočné odborné témy a aby sa niesli v odborných debatách. Nie falošných pokryteckých a špinavých intrigánskych hrách ktoré boli zaznamenané už pred štyrmi rokmi a zrejme narobili už množstvo nešťastia. Teraz chcem, aby celá táto nečestná hra osobností režimu bola vopred preukázaná a ak to myslíte s Bardejovom a ľuďmi dobre, rozumiete, že moja výzva je skutočne namieste. A ak sa v mojich záveroch a v projekte mýlim, ako naznačujú aj povrchné závery odborníkov vo vašom portfóliu, nemáte sa čoho obávať.

 

Za splnenie tejto pevne verím, že jasne a viditeľne aj vašej osobnej povinnosti, vopred ďakujem. Som pripravený na diskusiu s kýmkoľvek s vašich odborníkov ktorých združujete a týmto spôsobom pripravíme čistý stôl pre nasledujúce voľby. Lebo mne sa zdá, že vy ste pochybil už pred siedmimi rokmi, už tam sa stala chyba vo vašom úprimnom vzťahu k nášmu mestu. A vyzerá to tak, že aj vy ste rozpútal túto špirálu klamstiev a intríg, ktoré už možno narobili množstvo nešťastia. A veci treba vrátiť a dostať na správnu cestu. Verím, že toto naše vzťahy nenaštrbí, ale ich posilní a takto spoločne ukážeme aj nášmu mestu cestu pravdy, čestnosti a spravodlivosti. Lebo všetky doterajšie kroky vás a vášho tímu teda hovoria o niečom inom. Rád by som sa mýlil, ale to už musíte ukázať teraz práve vy. Pre úplnosť pridávam video, ktoré pôvodne malo byť jedinou výzvou. Ale vzhľadom na akési zádrhele na slobode slova, ktorá k nám ide spoza veľkej mláky, kde ste videl spravodlivý svet a rád by ste ho priniesol k nám, je to trochu ťažšie. Je k tomu dosť amatérske a tento spôsob blogu je asi lepší.

 

 

Za chápanie dôležitosti splnenia si takejto výzvy, ktorá vás vzhľadom na vaše veľké kontakty na odborníkov doby bude stáť hádam niekoľko minút telefonovania, vám vopred ďakujem a som pripravený na diskusie a spoločné posunutie nášho mesta do sveta pravdy a čestnosti. Pevne verím, že práve o to ide aj vám a že sme v tomto na jednej lodi.

 

Publikácie a prednášky k projektu(aj v angličtine) na www.kooperativizmus.sk

Postoj k voľbám 2023 z pohľadu projektu kooperativizmus

24.09.2023

Keď som naháňal slovenského Che Guevaru, Ľuboša Blahu po celom východnom Slovensku a chcel od neho odpoveď na záhadu, že ako antikapitalistický bojovník nepomôže pri existencii bezpochyby najviac zddôvodnenej systémovej alternatívy, ktorá kedy bola v éteri, odbil ma. Vraj si mám naštudovať jeho literatúru a stovky strán, kde tie alternatívy ponúka aj on. Urobil som to, [...]

PONUKA 10 000 Eur pre odborníkov a sympatizantov KDH

28.04.2023

Na základe vypočutia si menšieho videa od pani z tejto politickej strany s veľkým vplyvom na východe Slovenska a mojich vlastných skúseností s touto stranou som sa rozhodol predložiť verejnú ponuku a výzvu na jej odborníkov. Za hĺbkové obhájenie si svojho odborného programu a svojich „konštruktívnych riešení“ a to v súvislostiach vedúcich až do zdrojov [...]

Podvodníci v riadení režimu nielen ako známy fakt, ale už preukázateľná skutočnosť

14.10.2022

Do riadiacich a následne odborných štruktúr režimu sa vzhľadom na jeho zlodejsko úžernícku povahu naimplementovali podvodníci, klamári a zavádzači. Žijeme dobu úžery a klamstiev a je to cítiť v akejkoľvek aktivite pri snahách o prežitie. Je založený na likvidáciách poctivých ľudí, umelých kariérach vznikajúcich cez takéto inkvizičné procesy a to všetko [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 43
Celková čítanosť: 118229x
Priemerná čítanosť článkov: 2750x

Autor blogu

Kategórie