Založ si blog

Dokedy budeme na takej nízkej a primitívnej úrovni?

 

 

Vašu diskusiu Vám musíme dodatočne zrušiť. Oznamuje mi pán, ktoré som poznal iba z telefónu. Skoro ma šľak trafil. Som mimo krajiny a veci som mal zorganizované. Opäť polená pod nohy od mojich rodákov, ktorí sa asi zase nudia. Najprv vraj mali sedenie, kde sa o nej hlasovalo. A vraj sa kolektívne hlasovalo proti. Keďže ide o ďalší zjavný a do očí bijúci komunitný podraz v mojom meste, muselo sa ísť ďalej. Že vraj som sa dotkol jeho známych. Dokonca vraj jeho ženy. Ktorú samozrejme nepoznám a ani neviem o koho ide. Počas rozvoja dnes historicky prvej demokratickej a absolútne odborne zdôvodnenej alternatívy k otrokárskym režimom som sa bezpochyby dotkol mnohých ľudí. Ináč by samozrejme nevznikla. Ísť proti prúdu v tomto režime a udržať si zdravú a nezotročenú myseľ nie je ľahké. Takto to nejako chodí, ak chcete niečo tvoriť a musíte aj prežívať v kapitalistických výrobných vzťahoch ktoré sú poznačené klamstvami, drancovaním a útlakom voči tvorcom hodnôt. Jednotlivec musí pri podvodoch často aj vynadať, aby išiel ďalej. Minimálne musí hovoriť to, čo vidí aby sa udržal psychicky zdravý. Takto to nejako funguje tam dole. Pri udržaní si vnútornej slobody mnohí využívajú drogy na nejakú tvorbu. Ja som to urobil takto. a mnohí by si zaslúžili aj niečo horšie, ako povedať pravdu o ich konaní. Napríklad aj za toto, čo zase vyparatili. A žeby som  sa dotkol nejakej ženy, je minimálne na zamyslenie. Nevynadal som ženám, ani keď mi zrejme pod tlakom komunity, z ktorej pochádzam, robili veľmi zlé veci a snažili sa ma možno aj vedome zosmiešňovať. Otočil sa a radšej odišiel. Dotkol som nejakej ženy, ktorú ani nepoznám, to je veľmi pochybný argument na dodatočné zastavenie dohodnutej diskusie, ktorá je nevyhnutná na ukázanie dôležitej reality a ja sa nachádzam mimo krajiny. Veľmi pochybné argumenty si zase vymysleli ľudia v mojom domove. Ide o prežívanie a možno zastavenie vrážd milíónov ľudí a oni prídu zase s nejakou sprostosťou, skladajú mozaiku, aby im to nejako vyšlo a mohli sa zase klamať navzájom, vyhýbať sa pravde a pokračovať v tom, čomu sa mladí aj v mojom domove od mala učia. Úbožiatka, toto je skutočne treba ľutovať.

 

Alternatíva k otrokárskym režimom, o ktorej je reč, predbehla dobu o generácie. Je to zdôvodnené, ukázané mnohými spôsobmi. Napísané publikácie, niektoré doslova vo vedeckom duchu. Za mnohé roky nedokázal nikto nič negovať. Do očí absolútne nikto, tam som ho hneď zrušil. Dokázalo sa naklamať poza chrbát, narobiť intríg a narozprávať hlúpostí. Aj v kontexte s jej predstavovaním v rámci volieb, ktoré v určitom duchu už prebehlo. Kde som do toho vrazil nemalé prostriedky. Dokázali to intrigami a blúznením poza chrbát. Klamali dokonca aj vedci a je to asi nespochybniteľné. Politici doby ma musia odstrániť z cesty, lebo z nich v diskusiách spravím štatistov a vedia o tom dobre. A vsádzajú na to, že ma zvalcuje parný valec pod názvom pokrytectvo, intrigy, budovanie spoločnosti na nenávisti a klamstvách, malého mesta na Slovensku. A takto nejako im to vychádza. Takto nejako mladí, ktorí by mali holdovať poznaniu a informáciám rôzneho druhu, hrajú na strunu pokrytectva a klamstva. Budujú mesto a spoločnosť na vyhýbaní sa pravde a ľahšej cesty s prúdom.

 

Bašta, kultúrne centrum mesta Bardejov. Miesto, kde sa má dávať priestor pre tvorbu a aktivity rôzneho druhu. S perfektnou výbavou a priestormi. Alternatíva je vonku mnoho rokov. Toto centrum robí mnohé aktivity. Pred rokmi som sa to chystal predstaviť v rámci ich akcie pod názvom vízie mesta Bardejov. Púšťali do nich ľudí zo západného Slovenska, len na domáceho neostalo priestoru. Toho vysmiali a nedali šancu. Zdôvodnili a ospravedlnili nakoniec tým, že vízie boli architektonické. Ja som sa snažil o spravodlivosť v našom ľudskom fungovaní. Toto akosi neprešlo, toto nechceli. Ale ono to pokračovalo ďalej. Aj pri iných diskusiách k danej téme. Tie boli myslím aj po voľbách, kde bola alternatíva predstavovaná. Hrať sa na nevidiacich pri takejto veci je akosi čudné, keď to bolo na bilboardoch po celom meste. Ale je to asi obraz môjho mesta, možno aj krajiny ako takej.

 

Niekto tu robí zlo, niečo aj v tom mojom malom meste nesedí. Niečo sa tam evidentne robí. Mladí sú niekým alebo niečim ťahaní. Mesto je poznačené rôznymi ideológiami. Komunistickou, kapitalistickou, ale aj náboženskou. Asi každá z nich má na takýchto procesoch a likvidáciách svoju pečať. Pravda tu dnes akosi nevonia, dokážu ju vehementne odmietať a boja sa jej. Mladí sa učia spojiť a niekoho oklamať poza chrbát. Iba to ich poháňa, tomu holdujú a učia sa od mala. Niečo také som tu zažil v mnohých aktivitách a dával to najavo. Nebál sa o tejto spoločenskej realite hovoriť a idem ju predostrieť v plnej kráse. Stále dookola. Klamať, spojiť sa na vysmievaní niekoho, komu nedáme pre istotu priestor. Lebo tak je to ľahšie a iba tak môžu klamstvá prechádzať. Táto je len ďalšia z aktivít, kde sa to dialo a budem sa to snažiť predostrieť knižne. V blogu na to priestor samozrejme nie je. Moje mesto a asi aj celá spoločnosť je na zlej trajektórii a takto sa to dá vidieť. Báť sa pravdy, holdovať pokrytectvu a klamstvám, nie je dobrá cesta. Aj teraz je to evidentné, asi viac ani netreba. Takto to na Slovensku chodí, na takejto sme úrovni. Komunitné zverstvá, pokrytectvo poza chrbát a nahrávať mocným, ktorí v tomto prípade inú ako pozachrbtovú cestu nemajú. Dokedy budeme na takej nízkej a primitívnej úrovni?

 

P.S. Protagonisti takejto akcie, ktorí majú na tom pečať, budú samozrejme vyzvaní k zdôvodneniu si svojho postoja a ich reakcie budú časom verejne dostupné. Inej cesty na boj s týmto zaujímavým fenoménom a princípom fungovania asi nielen môjho mesta asi už ani niet.

 

Viac k projektu na www.kooperativizmus.sk

 

Postoj k voľbám 2023 z pohľadu projektu kooperativizmus

24.09.2023

Keď som naháňal slovenského Che Guevaru, Ľuboša Blahu po celom východnom Slovensku a chcel od neho odpoveď na záhadu, že ako antikapitalistický bojovník nepomôže pri existencii bezpochyby najviac zddôvodnenej systémovej alternatívy, ktorá kedy bola v éteri, odbil ma. Vraj si mám naštudovať jeho literatúru a stovky strán, kde tie alternatívy ponúka aj on. Urobil som to, [...]

PONUKA 10 000 Eur pre odborníkov a sympatizantov KDH

28.04.2023

Na základe vypočutia si menšieho videa od pani z tejto politickej strany s veľkým vplyvom na východe Slovenska a mojich vlastných skúseností s touto stranou som sa rozhodol predložiť verejnú ponuku a výzvu na jej odborníkov. Za hĺbkové obhájenie si svojho odborného programu a svojich „konštruktívnych riešení“ a to v súvislostiach vedúcich až do zdrojov [...]

Podvodníci v riadení režimu nielen ako známy fakt, ale už preukázateľná skutočnosť

14.10.2022

Do riadiacich a následne odborných štruktúr režimu sa vzhľadom na jeho zlodejsko úžernícku povahu naimplementovali podvodníci, klamári a zavádzači. Žijeme dobu úžery a klamstiev a je to cítiť v akejkoľvek aktivite pri snahách o prežitie. Je založený na likvidáciách poctivých ľudí, umelých kariérach vznikajúcich cez takéto inkvizičné procesy a to všetko [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 116462x
Priemerná čítanosť článkov: 2773x

Autor blogu

Kategórie