Založ si blog

Kresťanská, islamská, sociálna, liberálna, alebo nejaká iná demokracia je správna?

Ale veď máme demokraciu. Každý si môže robiť čo chce.! Počúvali sme často.. Slovom demokracia sa okolo nás oháňa množstvo osobností posledných 30 rokov. Každý ju však vidí po svojom. Podľa jedného je to sloboda slova, podľa iného sloboda cestovať a pracovať kde chce. Podľa tretieho je to priestor na presadzovanie nejakej ideológie, či pohľadu na svet. Každý má tu svoju demokraciu. Čo to je vlastne tá demokracia? Veľmi krátko by som chcel o tej mojej.

Tú moju som pochopil pri tvorbe hodnôt. Práve tam som dostal inšpiráciu na jej tvorbu. Inšpiráciou bolo, že za poctivé výsledky práce som v rámci tej dnešnej zvláštnej formy demokracie nedostal jesť a bol hádzaný pod most. Často zrejme ospravedlňované presadzovaním nejakej vyššie uvedenej demokracie.  Vtedy vás to naštve. Veď ťa prakticky zavraždia. Mnoho ľudí o tejto realite doby vie, len málo sa vie brániť spôsobom, ako som to robil a robím ja.

Dnes riešim nadčasové veci a problémy v pracovných procesoch ohľadom dokazovania šikany a vzájomnej úžery. Tie sú dôsledkom neprirodzených hierarchií a nastavenej formy demokracie. Nebyť toho, že mám za sebou zdôvodnenie z dnešného pohľadu nadčasový projekt, na ktorý odborníci nesiahajú, vyháňali by ma s tým na psychiatriu. Pravdupovediac mi to aj odporúčali, ibaže pri objektívnych výsledkoch práce je ťažko protiargumentovať. Vtedy funguje iba oháňanie sa inými formami demokracie, ktoré som naznačil v nadpise. Tam výsledky práce a objektívne dôkazy netreba.

Demokracia má teda rôzne podoby. Tá dnešná je trochu čudná. Premiér a ministri ukazujú na novodobých kapitalistických hyperzlodejinách v podobe kryptomien, ako ľudí zotročovať a okrádať pre vlastný prospech bez práce. Dokonca cez to poukazujú na svoje schopnosti. A potom hovoria o štátnej pomoci pre rodiny. Najprv ľudí zotročíme a potom sa budeme hrať na záchrancov ľudstva. Presne to, čo vyčítali iným. Tým predtým. Len trochu ináč robené. Nepripravení ľudia na moc a pri moci, teda to, čo ako na bežiacom páse produkuje kapitalistický režim, môžu sa oháňať dobre znejúcimi heslami. Aj tak nakoniec konajú opak, iba ich stiahne nejaká „ideologická demokracia.“

Demokracia bez empirických dôkazov a vedeckej analýzy bude stále takou, akú som teraz v skratke opísal. Bude stále iba o zlodejoch a tyranoch, ktorí sa budú hrať na záchrancov ľudstva.

Takže tá iná demokracia, ktorú som chcel naznačiť, je založená na poctivých výsledkoch práce, na poctivých vedeckých analýzach a dôkazoch a už sa jej asi nedá protiargumentovať. Dnešní politici, odborníci a média o nej dlhodobo vedia, ale čuduj sa svete, o niečom takom počuť nechcú. Poctivú prácu, poctivú tvorbu hodnôt alebo niečoho konkrétneho, osobnosti tohto  režimu nepoznajú. Robia zjavne všetko pre jej likvidáciu a nepúšťanie do éteru, aby mohli medzi sebou navzájom halucinovať o ničom a nastavovať tú svoju. Zlodejskú a tyranskú, založenú na ich mocichtivosti a bezohľadnosti.

 

Demokracia môže byť nakoniec len jedna. Ktorá bude tá správna?

Viac o inej demokracii na www.kooperativizmus.sk

Postoj k voľbám 2023 z pohľadu projektu kooperativizmus

24.09.2023

Keď som naháňal slovenského Che Guevaru, Ľuboša Blahu po celom východnom Slovensku a chcel od neho odpoveď na záhadu, že ako antikapitalistický bojovník nepomôže pri existencii bezpochyby najviac zddôvodnenej systémovej alternatívy, ktorá kedy bola v éteri, odbil ma. Vraj si mám naštudovať jeho literatúru a stovky strán, kde tie alternatívy ponúka aj on. Urobil som to, [...]

PONUKA 10 000 Eur pre odborníkov a sympatizantov KDH

28.04.2023

Na základe vypočutia si menšieho videa od pani z tejto politickej strany s veľkým vplyvom na východe Slovenska a mojich vlastných skúseností s touto stranou som sa rozhodol predložiť verejnú ponuku a výzvu na jej odborníkov. Za hĺbkové obhájenie si svojho odborného programu a svojich „konštruktívnych riešení“ a to v súvislostiach vedúcich až do zdrojov [...]

Podvodníci v riadení režimu nielen ako známy fakt, ale už preukázateľná skutočnosť

14.10.2022

Do riadiacich a následne odborných štruktúr režimu sa vzhľadom na jeho zlodejsko úžernícku povahu naimplementovali podvodníci, klamári a zavádzači. Žijeme dobu úžery a klamstiev a je to cítiť v akejkoľvek aktivite pri snahách o prežitie. Je založený na likvidáciách poctivých ľudí, umelých kariérach vznikajúcich cez takéto inkvizičné procesy a to všetko [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 116634x
Priemerná čítanosť článkov: 2777x

Autor blogu

Kategórie