Založ si blog

Kapitalistický úžernícky režim iba o šikane, nenávisti, podlosti a klamstve?

 

Blog obsahuje viacero oblastí z mojich skúseností a snažím sa rozvinúť náročnú tému, za ktorú sa dnes ľudia označujú často za paranoidných, avšak ide zjavne o súčasť a asi aj pravú podstatu dnešnej doby a moje skúsenosti by to mohli potvrdiť a definitívne odhaliť. Hlavne kvôli tomu, že som sa snahou o nepoklonkovanie sa a život podľa svojho svedomia dostal k navrhovaniu alternatívy ku kapitalizmu, ktorá je v dnešnej dobe aj historicky jedinou zdôvodnenou a odborne vyargumentovanou. Politici, odborníci a ekonómovia sa síce stále tomu bránia a zrejme tlačia tiež na moje odstránenie zo spoločnosti a diskreditáciu, je to však obhájiteľný a dokázateľný výrok, ktorý budem obhajovať na inom mieste a iným spôsobom v blízkej dobe. Viac obsahujú moje príspevky na FB profile a webe, ktorých linky sú uvedené nižšie.

Ako človek, ktorý teda prišiel a máva s niečim takým, som zo spoločnosti odstraňovaný rôznym spôsobom. Teda v prvom rade podvodmi, podvrhmi, podpásovými ranami, čo skompletizovanie mojich skúseností asi dobre naznačuje či preukazuje a hlavne v posledných prípadoch už tieto veci a fakty ohľadom fungovania kapitalistickej úžery som vedel prakticky dokázať a dokazujem.

Šikana niekoho je energia. Ľudia sa spoja na tom, že niekomu ubližujú. Tento fenomén sa dial a deje na mojej osobe dlhodobo a preto o ňom viem písať z mnohých perspektív a dokazoval som ho viacerými spôsobmi. V takomto spôsobe fungovania je potrebná obeť, na ktorej sa mnohí spoja. Komunita, skupinka ľudí často aj niekomu zničí život, len aby mohla istý čas navonok fungovať v harmónii. Keďže z mojich skúseností vyplývajú aj takéto závery, je namieste ich skompletizovať. Pripomínam, že som o tejto veci napísal aj knihu Príbeh otroka, ktorá sa nachádza na mojom webe. Je to teda niečo, čo riešim dlhodobo a snažím sa preukázať podstatu nášho fungovania, ako aj spôsoby identifikácie a nápravy týchto vecí. Pokiaľ jednoducho mám pravdu, čo vyzerá že už mám, tak je jasné odkiaľ pochádzajú bezdomovci, teroristi, psychicky utýraní ľudia a následne všetky spoločenské problémy. Pochádzajú z nášho spôsobu fungovania na nenávisti, keď na to aby sme sa spájali potrebujeme obete, šíriť zlobu a ničiť a ruinovať životy iných. Samozrejme často za hrkútania si o láske, rodine, slušnosti a podobných žvástov, ktorými zakryjeme a ospravedlníme túto podstatu dnešného spoločenského fungovania.

Zdrojom šikany a rôznych spoločenských tlakov bola moja rodina vystavená podľa všetkého dávno predtým, ako som sa v tom začal šprtať ja a preukazovať existenciu tejto skutočnosti. Bolo to možno spojené s tým, že otec bol rádový komunista a komunita v ktorej sme žili jednoducho obete potrebovala. Lebo fungovanie na úžere a nenávisti ich potrebujú. Tak sme to museli znášať my. V mojej oblasti túto skutočnosť podľa všetkého znásobuje náboženský fanatizmus, ktorý tieto veci jednoducho podporuje a v kombinácii s kapitalistickou úžerou prináša monštruóznu mašinériu zla, spomínanej šikany a v kontexte s mojim terajším projektom už aj asi vyvražďovania nevinných ľudí ďaleko za obzorom našej vnútornej nenávisti, pokryteckých spôsobov a podrážania si nôh navzájom.

Veci som si začal všímať po mojej zaujímavej skúsenosti, keď mi jeden zo známych v čase, keď som začínal chápať súvislosti medzi riadením a ekonomickými výsledkami, ktoré v konečnom dôsledku viedli k už nadčasovej ekonomickej práci, sľúbil moju elimináciu zo spoločnosti. A čuduj sa svete jemu sa to v podmienkach môjho domova darilo. Dokonca sa mu to darilo v oblasti, v ktorej som bol na tunajšiu úroveň na nadštandardnom leveli. Išlo o kolektívny šport, kde to odrazu fungovalo iba v tom prípade, keď som ja bol z kolektívu vylúčený a on bol jeho šéfom. Jednoducho v mojej prítomnosti ten človek fungovať nevedel a pijanskými intrigami ma z neho vyštvávali. Zdalo sa, že táto zvláštna akcia, kde miestny junák spojil sily iných junákov a na nenávisti a odstránení vedel vytvoriť súdržnú partiu, vyšla. Mne to až tak nevadilo, ibaže mi to bolo čudné. Veci sa zmenili vtedy, keď som sa do kolektívu zapojil opäť. Po niekoľkých rokoch, keď som už riešil projekt a myslím, že miestnych trochu pošteklilo svedomie, keďže o spôsoboch odstraňovania a šikanovania ľudí tu veľmi dobre vedia. To bolo v čase, keď aj tento junák s tým už prestal, hodil kopačky na klinec, avšak s mojim príchodom zrejme opäť prišla aj jeho motivácia a tak sa aj on vrátil.

Túto činnosť som vykonával po mnohých rokoch a tento návrat nebol sprevádzaný najlepšími výkonmi z mojej strany, čo bolo vlastne dobré. Tak som nikomu nevadil, mohol som hrať. Veci sa zhoršovali vtedy, keď som nejakými spôsobmi aj v takýchto drastických podmienkach, kde som bol dlhodobo zdrojom šikany miestnej komunity, vedel zlepšovať moje súkromie a ja som začal byť platným. To sa začali vynárať konflikty na mojej osobe, ktoré som riešil, hovoril o nich, avšak nevedel sa brániť. Činnosť som robil popri práci v zahraničí a vrchol nastal vtedy, keď som mal aj tam možnosť si zatrénovať a po príchode bol už jedným z lepších. To bolo zrejme aj v dôsledku toho, že partia založená na mojej šikane zrejme ťahaná vnútornými potrebami miestneho junáka, ktorý mi sľúbil moju likvidáciu, začala byť nervóznejšia. Hneď som bol z kolektívu cez umelo vytvárané konflikty vyštvaný a zdiskreditovaný. Išlo o obdobie, keď som sa pripravoval na politickú kampaň, išiel do toho dať všetky svoje zdroje a energiu a jednoducho títo mladíci ťahaní akýmisi svojimi internými energetickými potrebami, mi mohli veľmi ublížiť. Čo iné môže partiu ťahanú šikanou iných potešiť viac, ako takáto likvidácia. No a aj tak to bolo.

Treba pripomenúť, že v tejto likvidácii bolo už široké okolie, ktoré bolo zrejme ťahané náboženským fanatizmom. Vzhľadom na to, že moja práca bola vytvorená na základe toho, že som sa tejto pliagy vzdal, netreba rozpisovať motivácie. To som cítil v ďalšom období, keď do likvidácie zrejme boli zapájaní aj ľudia v mojom novom kolektíve, kde som chvíľu hral. Jednoducho išlo už jednoznačne o komunitnú likvidáciu, keď sa ako človek bez zázemia nemáte ako brániť a hlavne len spoznávate tieto spôsoby.

Po voľbách som celý tento komunitný pokus šikany a podlosti opísal v mojej knihe a navrhol riešenie ako overiť moje slová. Do niekoľkých týždňoch boli oba kluby, kde by sa to dalo urobiť, odstránené zo súťaže. Súťaž sa zmenila v priebehu jednej sezóny na nepoznanie. Kluby v nej odrazu trénovali niekoľkokrát do týždňa, čo je už pre mňa trochu problém. To sa dalo vyriešiť možno mojim zlepšením súkromia, čo som však v rámci oblasti, kde je šikana a podlosť podstatnou súčasťou spoločenského fungovania a ja som bol jej dlhodobým zdrojom, nemal šancu. Moja priateľka v zahraničí bola určité svetielko nádeje aj v tomto, avšak vyzerá to tak, že aj toto svetielko bolo za výraznej pomoci rodákov a ľudí z môjho okolia, zničené aj v zahraničí. To trochu neskôr, princíp ostáva ten istý.

Jednoducho oblasť, kde funguje kapitalisticko náboženská kombinácia, nemá hranice v tvorbe podlosti a zloby a dokáže zabiť, zavraždiť, zničiť a zruinovať všetko čo by chcelo rozmýšľať cez zdravý rozum a napríklad priniesť nejakú nadčasovú prácu alebo program, čo sa mne kľučkovaním v tomto zle aj asi definitívne podarilo.

Aby som neostal pri tejto skúsenosti, ktorá bola spúšťačom mojich poznatkov o fungovaní energie zla a nenávisti, tieto veci som odvtedy preukazoval, preukazujem a dnes už doslova dokazujem aj inde a v iných oblastiach. Fungujú prakticky všade rovnako. Dnes je táto téma dokonca nevyhnutnou súčasťou môjho projektu, ktorý je pred definitívnym odborným zhodnocovaním a treba podotknúť, že práve poznanie tejto problematiky bolo základom pre moje makroekonomické analýzy a prakticky definitívne závery, ktoré z toho dávam. Moje závery sú jediné reálne závery z makroekonomických dát, ktoré niekto niekedy prinášal. To však bude predmetom iných snáh, teraz poďme naspäť k našej téme.

Ako prekladateľ na stavbe v Škandinávii som vycítil takéto veci a neskôr pomocou ľudí, ktorí mali tie isté problémy v spoločnosti ako som už v tej dobe mával aj ja, dokázal stavbu napraviť a v štatistikách priniesť trojnásobne vyššiu efektivitu ako to bolo u skupinky ľudí, ku ktorým som sa pridal. Všetko to bolo v mojich domácich podmienkach vymazané a zmietnuté zo stola. Išlo a ide však o empirické a dodnes jednoznačne preukázateľné dôkazy. Všetko som opísal v mojej knihe na webe.

Iné oblasti sú trochu zložitejšie a tento prípad bol tým najjednoduchším. Napríklad šikana v službách často prináša zlepšený predaj u tých, ktorý ju podnecujú, pričom ničí prácu takých, ktorí jej čelia. Avšak aj tu som to dostal a dostávam po mojej skúsenosti, ktorú som podrobnejšie opísal v mojom poslednom blogu, do doslova dôkaznej formy. Myslím, že je to kvôli tomu, lebo veci vidím a predvídam a takto sa viem aj nejako brániť.

Aj keď viem veľa vecí predvídať, nepredvídal som posledný pokus o určitú formu šikany, ktorý sa udial počas tejto skúsenosti v službách a to prostredníctvom ženskej ľstivosti. To mi, priznám sa ušlo a malo to dosť zaujímavý priebeh. V lete som mal dievča, s ktorým sme skončili ako harmonický párik. Medzi sezónami sme sa rozhodli riešiť si každý svoje, lebo sme to obaja potrebovali. Po návrate sa veci dostávali do starých koľají, ale len určitý čas. Moja milá sa akosi menila a ja som nevedel prečo. Do hry vstúpil známy, ako inak, z môjho mesta. Ten tam prišiel nezávisle odo mňa. Dozvedám sa, že spolu trávia čas a kávičkujú v súkromí, samozrejme nie od neho, ale sprostredkovane. Časom sa dozvedám, že jeho kolegovia jej píšu akési vyzývavé a provokačné správy. No a na záver si moja milá nachádza priateľa z jeho okruhu kolegov, ktorý jej podľa jej slov tiež začína písať cez sociálne siete.

Môj známy bol niekto, s kým som mal už v zahraničí menej dobrú skúsenosť a kto sa už nepriamo postaral o to, že som o jednu dlhodobú prácu, kde som pôsobil skoro dva roky, prišiel. Nečakal som však také niečo pri mojej priateľke, hlavne keď vedel, že riešim zaujímavú prácu a potrebujem kľud. Možno však práve toto bola motivácia navyše a práve toto bolo dobrým ťahúňom tejto zvláštnej hry, ktorej sa dá hovoriť aj ako šikana na ktorej sa spojili ľudia, čo hneď vysvetlím.

Dievča, ktoré som teda začínal mať rád a zvykol si na ňu, bolo odrazu úplne iné. Aj sme sa rozišli, avšak bol to rozchod bez bolesti a to asi nebolo dobré a nestačilo to. Pricupíkala naspäť o niekoľko dní a onedlho krok za krokom za mojím chrbtom vytvárali akúsi zvláštnu hru, ktorej sa dá hovoriť aj ako zákerné dýky do chrbta. Tu sa dá vidieť úplná paralela s futbalom, keď veci chutia a spájajú ľudí práve vtedy, keď sa niekomu najviac ubližuje. Všimol som si, že hľadá nejaké moje prehrešky na telefóne, ale nevedel si to ešte vysvetliť. Samozrejme ich nenašla, lebo aj keď som niekomu napísal a povedzme jej navonok zahýbal, vedela že to urobím alebo vedela že sa akurát vtedy so mnou pokúsila rozísť. Počas jedného mesiaca, možno iba niekoľkých dní, čo ja už vôbec netuším, si skupinka ľudí poza môj chrbát na základe môjho odstavovania vytvorila vzájomné väzby a ja som neskôr ostal ako obarený. Jednoducho vtedy, keď sa niekomu ubližovalo, vtedy to mnohým chutilo a vtedy to bola zábavka. Samozrejme môj známy o veciach vedel alebo tušil, bol bezpochyby neustále v epicentre všetkého. Riešil to akýmsi nepriamym výsmechom, až kým som sa ho na to zhrozene priamo nepýtal. Bol permanentne ožratý a videl som na začiatku z jeho mimiky, že ide niečo vystrojiť. Jej kamarátka, mimochodom tiež z mojej oblasti, staršia a skúsená žena, tá jej bola oporou a morálnou autoritou počas celého tohto zvláštneho, povedal by som aj typického slovenského zákerného procesu. Tá mi zase počas tohto obdobia hovorí v výsmechom, že sa mi o ňu stará. Aké milé a láskavé, myslel som si vtedy. 🙂

Jednoducho skupinka ľudí sa so mnou zahrala a vytvorila si medzi sebou pevné väzby. Len tie potrebovali obeť a hlavne takú obeť, ktorej sa poriadne ublíži, čo bolo už vtedy u mňa možné. Vzhľadom na prácu, ktorú som riešil ako aj na fakt, že som tú osobu začínal mať rád a v súkromí to tí ľudia videli. Prácu som našťastie aspoň dostal do asi neprotiargumentovateľného preukázania kolektívnej šikany. Počas tohto obdobia som o ničom ani len netušil čo sa deje, kupoval jej darčeky a pod.

Priateľkina kamarátka je teda prakticky z mojej oblasti, kde je tento spôsob vytvárania spoločných väzieb absolútne bežný. Našťastie som to už zažil v mladosti a rýchlo to teraz prečítal. V mladosti som sa z toho dostával rok a priznám sa, bez tejto skúsenosti by som toto takto perfektne nezvládol. V takom prípade bolí hlavne zrada, lebo tá prinášala nejakej skupine ľudí radosť, cez ktorú sa spájala. Teraz som okamžite rozhovory nahrával aby som bol aspoň krytý, keď niečo poviem a ľudia to budú hádzať na mňa a ako ináč, ďalej sa vysmievať. Lebo to je v takýchto veciach úplne bežné. Bez skúsenosti z mladosti by ma také niečo teda určite položilo a ťažko by som dokázal ísť rýchlo nad vec, riešiť ďalej aj šikanu v robote.

Moja priateľka sa akosi zmenila a neskôr som videl jej túžbu robiť niečo proti mne. Robí to prakticky dodnes rôznymi nepriamymi spôsobmi. Išlo o mladé dievča a človek ju nechce za to odsudzovať, snahou v tomto blogu je ukázať spôsob šikany, ktorý sa robí cez ženy a tiež vlastne dokáže spájať ľudí a vytvárať navonok funkčné kolektívy. Pripomínam, že môj známy sa po dlhej dobe dostáva do kolektívu a udržiava si prácu. Jednoducho tento podraz vytvoril pôdorys pre navonok fungujúci a harmonický tím ľudí. Len niekto si toto musí zlíznuť. Tento úžernícky režim je v podstate na základe nekompetentného riadenia iba o podrazoch v prospech mocných a takejto sociálnej inklúzii. Spoločnosť je na tom postavená.

Motivácie takej ženy je ťažko hodnotiť. Možno bola fakt presvedčená, že som bol odrazu zlým človekom a bojovala proti mne zo srdca. Jednoducho mi vedome stále klamala. Ktohovie čo sa udialo v takýchto rozhovoroch s ľuďmi z mojej oblasti, to sa ja už nedozviem. Možno sa tej osobe páči Slovensko, keďže pochádza z juhoslovanských krajín a chcela sa nejakým spôsobom zapojiť medzi našich. O tom, že som v rámci komunity slúžil ako zdroj šikany som jej nepriamo hovoril. Možno len to chcela využiť a urobila to tak po našom cez podrazenie nôh niekomu. Možno len chcela zvýšiť ego novému priateľovi, podporiť ho a hraním so mnou dostať do stavu extázy. Tých možností je množstvo. Každopádne cez klamstvá, zavádzanie a podrazy poza môj chrbát sa vytvoril navonok harmonický tím ľudí, ktorý asi dlhšie riešil v prvom rade ubližovanie a diskreditáciu niekoho.

Ešte pripomeniem v kontexte s mojím domovom, že takáto vec sa mi nestala prvýkrát a moji rodáci ma o jeden vzťah v zahraničí už takto pripravili. Alebo to podstatne podporovali. Vtedy som ešte netušil o tom, ako sa tu zaobchádza s ľuďmi a aké sú miestne spôsoby v podstate zabíjania a vraždenia. Jednoducho ľudia, ktorí toto konajú, dostávajú v komunite morálnu podporu a celá táto mašinéria zla produkuje tieto veci. Pokrytecká komunita založená na podlosti, šikane a úžere. Tento príklad je trochu náročnejší a ako som spomínal, často sa otvorenie týchto vecí považuje za slabosť. Ale myslím si, že je to súčasť nášho fungovania a takýto pohľad už niečo skutočne naznačuje, možno až preukazuje.

Na záver prídem k spomínanému preukázaniu šikany v službách, čo sa teda udialo počas vyššie robenej likvidácie. Tú som teda našťastie ustál relatívne dobre, čo bolo vďaka mojím skúsenostiam z mladosti v mojom meste a veľmi podobnému priebehu. Túto šikanu som podrobne rozpísal v mojom poslednom blogu, chronologicky načrtol na webe…

Web: https://www.kooperativizmus.sk/preukazanie-komunitnej-sikany-nauders-tirol/

Pripomeniem len, že išlo o prácu, kde som kolegov na základe rôznych okolností v práci zrejme prevyšoval. Na čele štruktúry bol človek s nulovými skúsenosťami, ktorý sa doslova učil hraniu sa s ľuďmi a šikane. Teda nie práci, ale práve tzv. kapitalistickým maniérom. Jednotliví čašníci, ktorí boli na mojej úrovni, mali problémy so základnými činnosťami. Pôdorys pre moje vyštvávanie z kolektívu ako z rozprávky. Tam som sa tomu jednoducho nemohol ubrániť, lebo taký človek nemá šancu mňa nejako ľudsky rešpektovať. Toto malo umývať taniere a učiť sa poctivej práci, nie manažovaniu bez skúseností.

Ustával som pokusy o konflikty od pomocných čašníkov, neskôr čašníkov na mojej úrovni, ale nakoniec keď to nestačilo, prišla dievčina z dediny. Išlo jednoducho o komunitnú šikanu z mnohými spôsobmi a ja som to ustával iba vďaka skúsenostiam s týmito vecami doma. Nemali sa čoho chytať, v práci som bol na základe viacerých okolností, ktoré som opísal inde, bezpochyby nadštandardne dobrý. Šéfovi moja nepoklonkovacia povaha vadila a tak sa vytvárali umelé konflikty. Každý kto sa pridal, bol súčasťou kolektívu. Každý, kto by sa chcel ozvať, riskoval problémy v budúcnosti. Fungovanie tímu na šikane niekoho, čo je jedna z možností vytvárania kolektívov, v kapitalistickom úžerníckom režime tá najbežnejšia. Paralela s futbalovou skúsenosťou. Tie som ale v tomto prípade už vedel časom ukazovať a identifikovať, hovoril to miestnym manažérom, avšak tí ma jednoducho išli vyraziť a zakryť tieto fakty. A na tom sa chytili, tu som ich vlastne dostal. Dokonca som ich nahral, pričom sa mi za to vyhrážajú súdom. Nechápu, že som im dokázal jednoznačnú šikanu, ktorú sa pokúšali hodiť do autu a mňa nakoniec zdiskreditovať a profesijne možno aj zlikvidovať, čo som už tentokrát jednoznačne predvídal. Táto vec sa dá ďalej preukazovať a aj na to budem tlačiť. Jednoducho som si istý, že práve moja nekonfliktná povaha mi dáva možnosť robiť bez navážania sa do druhých, práve preto som v práci nadštandardne dobrý a práve preto sa na mne vytvárali konflikty. Toto som už vyčítal viackrát, ale ešte nikdy tak jednoznačne nedokázal. Tu som to absolútne preukázal a veci idú ďalej.

Ešte pripomínam, že podobne ako moja oblasť, aj tu ide o navonok vysokozbožnú katolícku komunitu. To, že sa niečo v rámci tohto sektárskeho fungovania niečo na mne varilo zrejme z vyššie uvedených dôvodov, som už naznačoval v lete cez môj blog. V tejto likvidácii a kolektívnej diskreditácii boli jednoducho aj ľudia z okolia a bolo náročné sa tomu brániť a to preukazovať. Aj keď aj o to som sa pokúšal a dalo sa to, čo uvádzajú moje maily na webe. Nakoniec pripomínam, že kolegovia sa samozrejme nestavali na moju stranu, jednoducho boli súčasťou tejto hry manažérov a to bol v tomto prípade základ ich sociálnej inklúzie. Alebo jednoducho práve cez takéto podrazy zostávali v systéme, ktorý na tomto prakticky funguje. Veci som preukazoval úplne iným spôsobom ako snahou o získanie si kolegov, lebo tí zradia z mnohých dôvodov. Ale to som už vedel dopredu a ani sa na to nespoliehal. Takto funguje tento úžernícky režim zhora dole a to je dôvod, že ako človek udržiavajúci si vnútornú slobodu, ktorá viedla a vedie k nadštandardným výsledkom práce(okrem iného teda k prvej a jedinej zdôvodnenej alternatíve ku kapitalizmu v histórii), prakticky nemám šancu v tomto režime normálne prežívať.

Toto preukázanie šikany v takýchto náročných podmienkach je doteraz tým najvyšším levelom, čo som v tejto oblasti dosiahol. Pripomínam, že napriek tomu, že som v rámci mojej komunity bol jednoznačným zdrojom šikany a odsudzovania, na čom komunita fungovala, v nasledujúcich voľbách pôjdem opäť do toho. A teraz nielen s tým, že mám v rukách jediné zdôvodnené riešenie, ktoré do politiky viac ako patrí. Ale asi aj s tým, že do toho idem ako prvý, kto nehovorí o sebe ako o víťazovi v rámci tohto úžerníckeho režimu, ktorý sa navonok niekým stal. Ale niekto, kto bol zdrojom spoločenskej šikany, prinášal výsledky práce a komunita mu pri tvorbe tohto produktu zobrala a zničila všetko, čo len mohla. A to nielen doma, ale aj v zahraničí, ak to bolo potrebné. Toto by mala byť ďalšia časť do mozaiky tohto faktu, ktorá bude podporovať takéto závery, ktoré už budú asi nespochybniteľné.

Kapitalizmus je úžernícky režim, ktorý funguje iba na vzájomnej šikane a likvidácii často iba schopnejších  ľudí. Vytvára teroristov, ľudí, ktorým neskôr prepne a niečo vystroja, psychicky utýraných ľudí. Náboženský fanatizmus je výrazným a dôležitým článkom tejto mašinéria zla, vyvražďovania, zotročovania a ničenia a ruinovania iných komunít, národov a entít. Liekom na toto zlo je produkt, ktorý je založený na faktoch a dôkazoch. Volá sa kooperativizmus, je dlhé roky rozvíjaný a v absolútne nadštandardnej podobe a táto mašinéria pokrytectva, zla, prekrúcania a podvodov zatiaľ stojí v ceste na jeho svetlo sveta. Ale preukázateľná pravda je na mojej strane a tá už raz musí zvíťaziť a bude to asi teraz.

 

P.S. Z technických príčin na debate pravda nebudem môcť reagovať. V prípade nejakých konštruktívnych tázok tak môžem urobiť cez FB profil.

 

Web: www.kooperativizmus.sk

FB: https://www.facebook.com/kooperativizmus/

 

Postoj k voľbám 2023 z pohľadu projektu kooperativizmus

24.09.2023

Keď som naháňal slovenského Che Guevaru, Ľuboša Blahu po celom východnom Slovensku a chcel od neho odpoveď na záhadu, že ako antikapitalistický bojovník nepomôže pri existencii bezpochyby najviac zddôvodnenej systémovej alternatívy, ktorá kedy bola v éteri, odbil ma. Vraj si mám naštudovať jeho literatúru a stovky strán, kde tie alternatívy ponúka aj on. Urobil som to, [...]

PONUKA 10 000 Eur pre odborníkov a sympatizantov KDH

28.04.2023

Na základe vypočutia si menšieho videa od pani z tejto politickej strany s veľkým vplyvom na východe Slovenska a mojich vlastných skúseností s touto stranou som sa rozhodol predložiť verejnú ponuku a výzvu na jej odborníkov. Za hĺbkové obhájenie si svojho odborného programu a svojich „konštruktívnych riešení“ a to v súvislostiach vedúcich až do zdrojov [...]

Podvodníci v riadení režimu nielen ako známy fakt, ale už preukázateľná skutočnosť

14.10.2022

Do riadiacich a následne odborných štruktúr režimu sa vzhľadom na jeho zlodejsko úžernícku povahu naimplementovali podvodníci, klamári a zavádzači. Žijeme dobu úžery a klamstiev a je to cítiť v akejkoľvek aktivite pri snahách o prežitie. Je založený na likvidáciách poctivých ľudí, umelých kariérach vznikajúcich cez takéto inkvizičné procesy a to všetko [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 116650x
Priemerná čítanosť článkov: 2777x

Autor blogu

Kategórie