V čom sú vedecké dôkazy o vakcinácii iné ako o kapitalistickom režime?

25. novembra 2021, stanojurcisin, Nezaradené

Vedecké fakty a dôkazy hovoria, že kapitalistický režim prinesie istú apokalypsu a zvyšovanie spoločenského napätia. Teda to, čo v jeho histórii prinášal neustále, ibaže dnes sa vieme oprieť o vedecké analýzy a tento fakt predostrieť.

 

Na svete dnes existuje len jedna odborne zdôvodnená a demokratická alternatíva k tejto ceste do apokalypsy. Volá sa kooperativizmus a vznikla na Slovensku. Je ponúkaná dlhodobo všetkým politickým stranám, hlavne tým tzv. systémovým. Namiesto pomoci snaha o moju elimináciu a hľadanie spôsobov, ako mňa ako osobu nepustiť do éteru. Klamali na ňu vedci SAV, tzv. politici doby na úrovni cvičenej opice sa to snažia hodiť preč a podlosťami odstraňovať.

 

Som zástanca očkovania a aj ja si myslím, že je to jediná cesta ako vyjsť z pandémie. Nerozumiem mikrobiológii, ale toto hovorí história. Tak ako história hovorí to isté o kapitalistickom režime. Teda to, čo som uviedol. Len tu veci viem rozobrať do úplných podrobností a tomuto ja rozumiem.

 

Jednému, čomu ale nerozumiem je, ako je možné, že veda pre dnešných politikov a odborníkov doby platí pri vakcinácii, ale pri projekte, ktorý predbehol dobu o generácie, hrajú podlú a falošnú hru? Hru, ktorou môžu vyvraždiť omnoho viac ľudí a detí po celom svete ako taká nejaká pandémia?

 

Je veda ako veda? Veda ak ide o moc cez zločinecký režime neplatí, ale tí istí sa chcú hrať na záchrancov ľudstva cez vakcináciu? Môžu takejto čvarge zločincov a naničhodníkov ľudia vôbec uveriť? Nebude pes zakopaný v tom, že podvodník a zloduch chce dávať pokyny ako máme žiť? Nezabíja práve to tých ľudí v nemocniciach?

 

Viac na www.kooperativizmus.sk , najnovšie aj s prednáškou a zhrnutím projektu a možnosťou zarobiť si 5000 Eur za znegovanie záverov o projekte a v projekte(viac v prednáške na webe)…